جا افتادن کامل سوارز در بارسا

 

لوئيز سوارز در فاصله پنج هفته تا اتمام محروميتش کاملا در بارسا جا افتاده است.


 

 به گزارش "ورزش سه"، مهاجم اروگوئه ای انگیزه زیادی دارد تا به بهترین شکل در بازی سوم آبان در ال کلاسیکو مقابل رئال به میدان برود. این بازیکن از هر فرصت تمرینی استفاده می کند تا به بهترین شکل با تیم لوئیز انریکه هماهنگ شود. سوارز به خوبی در رختکن بارسا جا افتاده است و به عنوان یکی از گرانقیمت ترین خریدهای تاریخ بارسا آماده است تا نشان دهد که بارسا  اشتباه نکرده که به سراغ او آمده است.

یکی از بازیکنانی که کمک زیادی به سوارز کرده است، آندرس اینیستاست. وکیل هر دو بازیکن پره گواردیولاست و به همین واسطه از گذشته با یکدیگر آشنایی دارند. این دو به طور مداوم با یکدیگر در ارتباط هستند.

سوارز خیلی زود با بقیه بازیکنان بارسا متحد شده است. نزدیکی جغرافیایی به بازیکنان آرژانتینی باعث شده است که خیلی زود با آنها اخت شود. به طور مثال او قبل و بعد از تمرینات با مسی و ماسکرانو خوش و بش می کند.  رابطه سوارز و مسی بسیار خوب است و با همدیگر رابطه بسیار خوبی دارند.

هماهنگ شدن مهاجم سابق لیورپول با تمرینات بارسا  آسان نبود چرا که سبک تمرینات بارسا با تیمهای انگلیسی کاملا متفاوت است اما سوارز با تمرینات نیز خیلی زود آشنا و هماهنگ شد.

یکی دیگر از دوستان نزدیک سوارز در رختکن بارسا توماس فرمالن است. این دو بازیکن زمانی در کنار همدیگر در آژاکس بازی می کرده اند و با توجه به دوستی قدیمی در رختکن بارسا با یکدیگر گرم می  گیرند.  هر دو نفر در محله کاستیادفلس زندگی می کنند و از این بابت نیز با یکدیگر آشنا هستند.

به هر صورت به نظر می رسد همه چیز مهیاست تا سوارز نشان بدهد که 81 میلیونی که سران بارسا برای او هزینه کرده اند بیهوده نبوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393 | 6:4 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.